




Sjonnie schreefColonIk heb, sinds ik de F kocht, er Hankook Evo V2 onder liggen en ik moet zeggen dat die zich erg goed gedragen. Toegegeven... ik zoek de grenzen niet snel op maar het weggedrag is wel uiterst voorspelbaar.
Als gevolg van mijn ervaringen met de Hankooks onder de F leg ik onder alle auto's Hankooks waar mogelijk. De ZR had ze (verkocht), De Jag heeft ze als zomerband en de ZT-T gaat ze krijgen zodra de Goodrides (
![]()
) zijn versleten.
Maar nogmaals: ik zoek de grenzen niet snel op![]()
Greetz,
Jan



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.