De dealers hebben op dit moment een kl.... positie, in een kl.... periode. We moeten daar nu niet allemaal snel afscheid van nemen denk ikzelf.
We moeten hen steunen, net zoals ze ons perfect gesteund hebben bij de aankoop van een eerste F (service beneden alle peil), een tweede F (service nog steeds beneden alle peil, incl. rip-off), een herstelling van een eerste HGF (dank u mg-rover: 40.000km en 65.000 BEF), een tweede HGF (dank u mg-rover, op u kunnen we rekenen: 80.000km) en vooral steunen aangezien ze in die tijd toch getracht hebben m'n rechter voorlicht af te stellen (oeps.... 't was al kapot: kassa-kassa voor een nieuw licht) en aangezien ze getracht hebben een onverklaarbaar probleem op te lossen (waardoor ze ongeveer alles op mijn kosten hebben vervangen, k' durf nbiet uit te rekenen hoeveel dat gekost heeft).
Ze hebben het inderdaad niet makkelijk, net zoals mijn huidige dealer (sinds enkele jaren) die nu plots alle moeite van de wereld doet om enkele TF's te verkopen terwijl ie er de jaren voordien nooit interesse heeft voor gehad. Anders hadden we nu ook een TF.
En voor de rest ivm. deze topic (want die ging niet over de
officiële dealers):
- iedereen is vrij om z'n handeltje op te zetten en voor artikels/service te vragen wat ie wil (zolang deze maar op de juiste manier wordt geadverteerd)
- dit forum is zeer vrij.... op sommige fora wordt geen reclame voor concurerende bedrijfjes toegestaan
- je mag altijd prijzen vergelijken tss. mg-sp.com en britbits.nl .... wij moeten er niet van leven en zijn er niet fulltime mee bezig, wat de zaak al helemaal anders maakt.