We hebben een enerverend ritje terug gehad, sneeuw en hagelstormen en windkracht 8 a 9 (ook op de pont...

), zowel in Engeland als in België maar vooral in Nederland heel veel hagel.
De auto hield zich erg goed met de nieuwe vering. Wat je meteen al merkt, weliswaar komende van slechte veerbollen, is dat de vering veel confortabeler is en dat je beter contact houdt met de weg nadat je over een oneffenheid heen rijdt.
Dit voelt echt goed aan. Hubert gaat hem nu nog wat stijfer zetten en de rijdthoogte gelijk maken (was op verzoek achter wat hoger gezet dan voor, omdat het meestal andersom was voor de conversie).
Toen we daar waren werden we nog gebeld door Rob Hawkins, een Engelse journalist die over de conversie een artikel wil gaan schrijven. Dat wordt dus nog vervolgd.
Het is bijna jammer, maar met de wheel arch covers op hun plaats, zie je er bijna niets van
Ik denk dat het voor de Belgen een kwestie is van zoeken naar het juiste APK station die naar spelingen in de draagarmen zoekt en niet naar eventuele beren op het pad...
Eéntje moet de eeste zijn.
Als jullie een crowd funding opzetten laten we Hubert's auto APK keuren in België om te zien wat er gebeurt. Dat is wellicht goedkoper dan de gok nemen.
Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2