[quote="ErikB"]Wel Pete, ik was helemaal geen fan toen we onze F kochten en je moet me nu bezig zien

Als je er een beetje gevoelig voor bent, koop je niet alleen een fijne auto, maar ook een entree-kaartje voor een nieuwe wereld met nieuwe vrienden. 't Klinkt als een cliché, maar velen (ook op dit forum) zullen dit beamen. Als onze MG morgen bij elkaar wordt geplooid (touching wood), dan gaan we direct voor een andere... gewoon omdat we het wereldje niet meer kunnen missen. Tot zover het 'sociale aspect' van het bezitten van een MG.
Bij deze uitspraak kan ik mijzelf helemaal herkennen. Ik denk er dus precies hetzelfde over. Je koopt een Engelse "open" sportwagen die ook gebouwd is als "open" sportwagen. En via dit forum blijf je zeker enthousiast over de F en TF.