


amnon schreefColonNOTF is ook maar een jaarlijks event, niet zoals de gebruikelijke vrij rijden dagen, die er idd zat zijn. Misschien dat er een notificatie op nieuwe events vanuit het forum gestuurd kan worden voortaan...? Iets waarop je je kunt abonneren?

Als forumevents ook in de facebook groep als event aangemaakt worden is het zeer eenvoudig om alle leden hiervoor uit te nodigen, werkt prima bij mg-r.nl









?


Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.