


Bruno schreefColonOver kleuren en smaken valt niet te twisten. T'is niet omdat ik er mee rond zou rijden, dat ik het plots mooi zou vinden. Ik geef echter wel toe dat het technisch een stap voorwaarts is, maar in mijn klassiek F, wil ik liever geen moderne klokjes die er in mijn ogen "cheap" uitzien.


hoe bedoel je ? Dat zijn nog steeds de originele zetels die er in stonden maar in 2000 bekleed met Nappa leder, en daardoor, na 16 jaar nog steeds in top conditie.... wederom snap ik de link niet echt !

Los schreefColonFijn om te lezen allemaal.
@Brusten, ik denk dat deze "discussie" begint te lijken op een persoonlijke aanval, wat naar mijn mening niet de bedoeling is van dit forum.
Jij, Bruno, ik en ieder anders is gerechtigd tot zijn of haar eigen mening en jammer genoeg voor jou ga ik de richting van Bruno op.
De F is dan misschien nog geen klassieker, laten we het een pre-klassieker noemen, waarbij ik persoonlijk ook de optie's en verfraaiingen uit de jaren 95-00 het beste vindt passen.
Indien jij een ander klokkenspel mooi vindt is dat jou goed recht, het afbranden van andersdenkenden niet.
Henk Los.




Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.