Lijkt me een mooie upgrade
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door Bruno » di mei 31, 2016 2:56 pm

    Vooral de wijzers en het centrale gedeelte van de wijzers komt heel "cheap" over vind ik inderdaad.
    Daarenboven vind ik de gaten, waar achter de waarschuwingslampjes zitten iets te opvallend, alsof iemand over-ijverig met een M12 boor aan de slag is geweest !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door gille » di mei 31, 2016 7:23 pm

    wel bruno,
    na er reeds een tijdje mee rond te rijden kan ik maar
    alleen zeggen dat je wel heel fout bent met je idee, denk dat je indien je
    er eentje zou hebben er niet meer vanaf zou willen.


    en tommy, de zwarte klok en temp meter kan je zo bij weusthof bestellen.
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door Bruno » di mei 31, 2016 8:21 pm

    Over kleuren en smaken valt niet te twisten. T'is niet omdat ik er mee rond zou rijden, dat ik het plots mooi zou vinden. Ik geef echter wel toe dat het technisch een stap voorwaarts is, maar in mijn klassiek F, wil ik liever geen moderne klokjes die er in mijn ogen "cheap" uitzien.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door brusten » di mei 31, 2016 8:26 pm

    Bruno schreefColonOver kleuren en smaken valt niet te twisten. T'is niet omdat ik er mee rond zou rijden, dat ik het plots mooi zou vinden. Ik geef echter wel toe dat het technisch een stap voorwaarts is, maar in mijn klassiek F, wil ik liever geen moderne klokjes die er in mijn ogen "cheap" uitzien.

    Klassieke f :lol: :lol: :lol: laat me toch niet lachen er zit zelfs alu bling bling in je f :lol:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door Bruno » di mei 31, 2016 8:34 pm

    Maar dat maakt hem niet moderner IMO, want die "alu bling" is al zo oud als mijn F (ik deed de upgrades dan ook, toen de meeste hier nog nooit van een F hadden gehoord ;-) ). Verder zie ik niet echt een link tussen alu knoppen anno pre 2000 en plastiek klokken van toen de Chinezen er zich mee gingen bemoeien.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door brusten » di mei 31, 2016 8:36 pm

    Hahahahaha en je plastiek zetels die zijn ook klassiek zeker :lol:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door Bruno » di mei 31, 2016 8:37 pm

    plastiek zetels ?? hoe bedoel je ? Dat zijn nog steeds de originele zetels die er in stonden maar in 2000 bekleed met Nappa leder, en daardoor, na 16 jaar nog steeds in top conditie.... wederom snap ik de link niet echt !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door brusten » di mei 31, 2016 8:40 pm

    Dat is toch ook niet klassiek en je f is al helemaal geen klassieke auto
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door Bruno » di mei 31, 2016 8:46 pm

    Ik denk dat je mijn standpunt niet snapt, zoals vaker het geval, maar wederom, is er nu iets mis met het feit dat ik dit gewoon een "downgrade" vind, optisch-gewijs, zoals velen met me ?
    Dit is toch geen punt tot discussie, aangezien je , again, over smaken gewoon niet kan twisten !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Los
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 320
    GeregistreerdCOLON di sep 04, 2012 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door Los » di mei 31, 2016 9:14 pm

    Fijn om te lezen allemaal.

    @Brusten, ik denk dat deze "discussie" begint te lijken op een persoonlijke aanval, wat naar mijn mening niet de bedoeling is van dit forum.
    Jij, Bruno, ik en ieder anders is gerechtigd tot zijn of haar eigen mening en jammer genoeg voor jou ga ik de richting van Bruno op.
    De F is dan misschien nog geen klassieker, laten we het een pre-klassieker noemen, waarbij ik persoonlijk ook de optie's en verfraaiingen uit de jaren 95-00 het beste vindt passen.
    Indien jij een ander klokkenspel mooi vindt is dat jou goed recht, het afbranden van andersdenkenden niet.

    Henk Los.
    MGF 1.8i steptronic 2001, Anthracite
    Landrover Freelander 2 2.2 TD S 2008 Santorini Black

    4frF
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door brusten » di mei 31, 2016 9:22 pm

    Los schreefColonFijn om te lezen allemaal.

    @Brusten, ik denk dat deze "discussie" begint te lijken op een persoonlijke aanval, wat naar mijn mening niet de bedoeling is van dit forum.
    Jij, Bruno, ik en ieder anders is gerechtigd tot zijn of haar eigen mening en jammer genoeg voor jou ga ik de richting van Bruno op.
    De F is dan misschien nog geen klassieker, laten we het een pre-klassieker noemen, waarbij ik persoonlijk ook de optie's en verfraaiingen uit de jaren 95-00 het beste vindt passen.
    Indien jij een ander klokkenspel mooi vindt is dat jou goed recht, het afbranden van andersdenkenden niet.

    Henk Los.

    Hahahahahah slaap je bij je vriendje, of denk je dat hij jou Hulp nodig heeft, en ivm het andere klokkenspel Hoe noem jij dan wat hij ervan vind. Hoeft dat altijd op die manier gezegd te worden, het is niet zijn goesting dus is het slecht of lijkt het me maar zooi, zo komt het bij velen hier over maar durven er niet rechtstreeks tegen In te gaan. Ik daar ertegen heb hem voor niks van doen en hou voor niemand mij mond, doet hij trouwens ook niet
  • Avatar gebruiker
    Los
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 320
    GeregistreerdCOLON di sep 04, 2012 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door Los » di mei 31, 2016 9:43 pm

    Nee hoor Brusten, ik slaap niet bij Bruno en ik weet zeker dat hij mijn hulp niet nodig heeft.
    Ik heb enkel mijn eigen mening gegeven, en ik denk op een open en eerlijke manier zonder iemand persoonlijk aan te vallen of belachelijk te maken.
    Zoals hiervoor al geschreven heb jij ook recht op je eigen mening, het komt er naar mijn mening nogal ""getint" uit.
    MGF 1.8i steptronic 2001, Anthracite
    Landrover Freelander 2 2.2 TD S 2008 Santorini Black

    4frF
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door Bruno » wo jun 01, 2016 12:38 am

    Tja, inderdaad, ik ga me niet laten verleiden dieper op het onderwerp in te gaan, want daar gaat het al lang niet meer over.
    Wel is het irritant te noemen dat het zijn steeds dezelfde stoere praters zijn die het nodig vinden om op de man spelen ipv op de bal, terwijl daar hoegenaamd geen reden om hoeft te zijn, omdat iedereen gewoon het recht heeft op een democratische manier gebruik te maken van het forum: Beheerder, moderator, gebruiker, allemaal evenveel rechten lijkt me, de enige spelregel blijft : alles kan, maar hou het respectvol naar anderen toe.
    Echt, Bursten, of men het nu een mooi "klokkenpartij" vindt of niet, daar gaat het niet meer om, wel om het feit dat niemand hier je houding als sympathiek zal beschouwen. Daarenboven wordt je niet stoer bevonden als je tegen de schenen van andere forumgebruikers stampt en ook niet als je tegen die van een beheerder of moderator trapt.

    Iedereen mag dus nogmaals zijn mening ventileren, zolang het respectvol is naar anderen toe. M.a.w. als men zegt dat men modificatie x of y niet mooi vind om reden van, hoe het ook wordt verwoord, valt men niemand af. Een forum heeft tenslotte als doel om een groep te zijn waar wordt gediscussieerd over een onderwerp dat de gebruikers ervan verenigt. Als iedereen dezelfde mening is toegedaan, heeft een forum veel minder waarde van bestaan.
    Als je nu echter een persoon zelf aanvalt, heeft dit niks meer met het onderwerp te maken en wordt dit niet meer als respectvol of sympathiek bevonden. Dat laatste kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Spijtig ook dat het vaak om recidivisten gaat hierin.
    Ik zou kunnen ingrijpen hierin, maar het zal heus wel koelen zonder blazen....hoop ik !

    Laat dit gewoon even tot je doordringen en gedraag je dan weer als een normaal forum gebruiker, want vijandigheid kan iedereen hier echt missen als kiespijn. Een forum, een hobby in het algemeen moet immers een uitlaatklep zijn, waar je je dagelijkse sleur even kan vergeten. Frustraties horen hier niet thuis !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door camiel456 » wo jun 01, 2016 1:34 am

    Nou nou, het lijkt me inderdaad dat we hier het nut van het forum voorbij stijgen.....
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Lijkt me een mooie upgrade

    door Bruno » wo jun 01, 2016 1:40 am

    Tja.... het komt wel goed !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten