BUTTON_TOPIC_LOCKED 17 berichten
MGF voor weinig ?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » do okt 20, 2005 10:30 am

    Ja,

    Dan zit de VVC (met schade) die ik had gevonden toch wat aan de hoge kant..
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » vr okt 21, 2005 5:53 pm

    Dat klopt, maar sowiezo loont het om een MG uit Duitsland te halen.

    A. over het algemeen gaan Duitsers beter met de auto's om (zuiniger)
    B. ze stoppen er vaak meer optie's op
    C. je hebt er ik weet niet hoeveel meer keuze
    D. het is vaak bij niet Duitse auto's een stuk goedkoper

    Genoeg redenen?
    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_TOPIC_LOCKED 17 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten