Als je weet wat het probleem is, vervang je het zo. Maar wat het rottig maakt is dat het zoals je zegt gewoon een zoektocht is. Zelf hoop ik nog steeds op de dop


Missedisland schreefColon... Ook nooit bewust de ventilator aan horen slaan eigenlijk...





ArthurMG schreefColon@DJ M: Als je die olie substantie die drijft wilt verwijderen is dat eenvoudig te doen met een stukje olieabsorbtiedoek aan een schroevendraaier met een tie-wrapje en door je koelvloeistofvaatje roeren aan de oppervlakte.
Alle olie wordt opgenomen en de koelvloeistof niet.








ErikB schreefColonIk volg niet helemaal: witte rook (damp), je denkt aan koppakking, het is dan een scheurtje in de darm bij de radiator (en die zit vooraan).
Waar kwam dan de stoom vandaan ?



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.