




brusten schreefColonoogt toch properder als de klep opengaat![]()



jantje schreefColon...
Gelukkig heb ik een alternatieve oplossing gevonden, want ik moet straks opnieuw naar de autokeuring
(en ELKE keer staan ze aan de batterij te sleuren dat het niet mooi is)







brusten schreefColon?...Wil je sneller dan moet je de f nemen, het vertrouwen bij deze is in lange snelle bochten een stuk groter. De tf voelt in deze bochten minder veilig en leeft iets teveel naar mijn mening. Binnenkort dus de f weer op de baan

Voor diegenen die zeggen dat dat te hard is, natuurlijk wel op plaatsen waar dit mag ga ik harder dan toegestaan.


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.