workshop at meguiar's
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    workshop at meguiar's

    door Coen » zo okt 18, 2015 8:52 pm

    Andros schreefColonUiteraard moet dat GTI logootje op de foto ;)

    Send from my fancy shmancy Xiaomi


    Helemaal op de foto mag ook hoor alleen was ie op die plek het viest. Zie onderstaande foto hoe mooi schoon ie is aan de rechterkant.

    En wat Martin zegt, slechts een 1.4'tje met flink veel overstuur. Bij 24.000km al een nieuw motorblok en alle andere olie ellende.

    Afbeelding
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: workshop at meguiar's

    door Mr. Dj M. » zo okt 18, 2015 8:58 pm

    Coen schreefColonBij 24.000km al een nieuw motorblok en alle andere olie ellende.

    :shock: en dan zeggen ze wat over HGF problemen :-s
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    workshop at meguiar's

    door Coen » zo okt 18, 2015 8:59 pm

    Mr. Dj M. schreefColon
    Coen schreefColonBij 24.000km al een nieuw motorblok en alle andere olie ellende.

    :shock: en dan zeggen ze wat over HGF problemen :-s

    Daarom! Er is geen autofabrikant ter wereld die meer inferieure troep maakt qua motoren en versnellingsbakken dan het VAG concern. Het is alleen zo jammer dat zoveel mensen de link leggen tussen een degelijk uitziende auto en DUS ook zal de techniek wel degelijk zijn.

    Renault heeft 1 rampenbak, de Laguna en jaaaaren na die tijd hoor je iedereen er nog over. VW heeft er zoveel die slecht zijn. De 1.4, 1.8, 2.0, 2,5 en 3.0 en die liggen in zowat al hun auto's!
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » zo okt 18, 2015 9:35 pm

    Om over sjoemelende software te zwijgen...

    Send from my fancy shmancy Xiaomi
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: workshop at meguiar's

    door ErikB » ma okt 19, 2015 9:36 am

    Kom, kom .... dir voorkant van die VW valt nog mee.
    De vuilste kant van die auto is immers de achterkant, bij de uitlaat.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: workshop at meguiar's

    door Mr. Dj M. » ma okt 19, 2015 12:59 pm

    ErikB schreefColonDe vuilste kant van die auto is immers de achterkant, bij de uitlaat.

    :lol:

    Vond deze opmerking ook zo mooi over slechtste autonamen die je een mens kon geven. Komt er iemand met Diesel Kate :devil-(
    Afbeelding
  • ArthurMG
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 134
    GeregistreerdCOLON za jul 25, 2015 7:54 pm
    WoonplaatsCOLON Numansdorp

    Re: workshop at Meguiar's

    door ArthurMG » ma okt 26, 2015 10:01 pm

    Weer even on topic " workshop at Meguiar's " waar ik een verslagje van zou doen.
    Gisteren in Baarn geweest voor de workshop bij de shop/poets/detailer behuizing.
    Leuk opgezet pand met mooie belichting en een fraaie witte kunststoffen vloer. thumbsup
    Goed welkom met koffie en wat lekkers :}}} , voorstelrondje van een mooi klein gezelschap (12 personen) welke allen wel een beetje carcrazy moeten zijn.
    ( waar vertel je met droge ogen dat je op zo'n mooie zondag naar een praatje over poetsen gaat waar nog voor betaald moet worden ook ?? )
    De baas zelf was onze gastheer en met behulp van een whiteboard en een mooie videopresentatie/slidehow op een mooi groot scherm werd een verhaal neergezet waar het bekende 5 stappenplan werd uitgelegd , aangevuld met mooie voorbeelden en de mooie reisjes/evenementen welke je als ondernemer in deze producten meemaakt.
    Dan een goed verzorgde lunch.
    Aansluitend de praktijk, de mogelijkheid om met diverse producten en machines te werken.
    Met veel geduld zijn alle vragen beantwoord en indien nodig met praktijk handelingen naar de oplossingen te werken.
    Er werd op diverse auto's van deelnemers geholpen met de probleempjes die men dacht te hebben.
    Ook met de lakdiktemeter voor wie dat wilde.
    Ook de verzorging van interieur en andere delen van de auto zoals de velgen en banden verzorging zijn aan bod gekomen.
    Als laatste werd de nieuwe catalogus (2016) door gesproken.
    Elke deelnemer had al een pakket gekregen, maar kon alles wat er was(het gehele assortiment) nog aanschaffen.
    Daarna is eenieder weer huiswaarts gegaan.
    resume, heb ik wat geleerd ? Ja Is het aan te raden ? Ja. Is het voor een gevorderde poetser ook interessant? Ja.
    Er is veel ontwikkeling gaande en de nieuwe producten komen daardoor ook op de markt via deze leveranciers.
    Je bent bij de bron voor alle advies en nieuwigheden.
    Ik heb ook met de nieuwe poetsapparaten gewerkt, duur maar wel kwaliteit.
    Ik heb zelf nog oldscool spullen welke nu ook nog voldoen en mijn ouwe trouwe Bosch Pex 150 doet echt hetzelfde als die mooie nieuwe met die meguiar sticker er op. :dancing))
    Laatst bijgewerkt door 1 op ArthurMG, in totaal 0 keer bewerkt.
    Of hij herrie maakt of muis stil is, Engelse auto's worden altijd bekeken.
    Zal wel door de klasse komen.
    Rover 75 2.5 sterling my'00 full option

    MG ZT-T CDTI my '03 X-power grey verkocht

    MGF 1,8 VVC my"96. BRG. No. 021 from 100 first delivered in Holland, registered in MGF reg.
    Milltek sport exhaust, K&N filter, fresh air induct, 52 mm alu throttlebody, 150,9 pk geijkt . verkocht
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: workshop at meguiar's

    door Mr. Dj M. » di okt 27, 2015 1:39 pm

    thumbsup
    Afbeelding

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten