MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016
  • Tommie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 595
    GeregistreerdCOLON zo apr 06, 2014 4:51 pm
    WoonplaatsCOLON Melsele

    MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door Tommie » vr okt 09, 2015 4:39 pm

    Mie toe ;-)
    1999 MGF Anthracite
    2003 MG TF Trophy Blue
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door Bruno » vr okt 09, 2015 7:03 pm

    ErikB schreefColonEn als we nu eens allemaal wat onderdeeltjes meebrengen, dan is er alvast 1 stand met F/TF materiaal.


    Ik kan wel een paar standjes vullen als je wil !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door camiel456 » vr okt 09, 2015 9:14 pm

    Anders zetten we al onze auto's gewoon binnen!! Bam! Maken er een F/TF hal van inplaats van die ouwe meuk.
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • Tommie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 595
    GeregistreerdCOLON zo apr 06, 2014 4:51 pm
    WoonplaatsCOLON Melsele

    MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door Tommie » za okt 10, 2015 7:45 am

    camiel456 schreefColonAnders zetten we al onze auto's gewoon binnen!! Bam! Maken er een F/TF hal van inplaats van die ouwe meuk.

    Allleen als het sneeuwt. Maakt het nog een spannende rit.
    1999 MGF Anthracite
    2003 MG TF Trophy Blue
  • quastje
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 38
    GeregistreerdCOLON zo feb 02, 2014 11:09 am

    MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door quastje » za okt 10, 2015 8:30 am

    camiel456 schreefColonAnders zetten we al onze auto's gewoon binnen!! Bam! Maken er een F/TF hal van inplaats van die ouwe meuk.


    Zo maak je geen vrienden...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  • ArthurMG
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 134
    GeregistreerdCOLON za jul 25, 2015 7:54 pm
    WoonplaatsCOLON Numansdorp

    Re: MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door ArthurMG » za okt 10, 2015 10:59 am

    Wees er van overtuigd dat je (T) F meer bijzonder is ( kan zijn ) als de voorgangers van weleer welke de naam hebben opgebouwd.
    Kijk alleen al naar de gebouwde aantallen.
    Dat er minder zijn komt ook doordat er redelijk onbehouwen mee wordt omgegaan ( de goede niet te na gesproken) en er nogal eens een aan flenters wordt gereden.
    De ouwetjes hebben i.i.g. respect voor het mobiel erfgoed.
    Laten we een voorbeeld aan hen nemen en zorgen dat ze over 50 jaar zeggen dat de (T)F een van de beste uitvoeringen ooit zijn geweest en ze in de loop van de decennia goed verzorgd en behouden zijn.
    Dan komen we elkaar over 50 jaar in Houten tegen met een smile van hier tot Tokio, trots op onze (T)F. :proost:
    Of hij herrie maakt of muis stil is, Engelse auto's worden altijd bekeken.
    Zal wel door de klasse komen.
    Rover 75 2.5 sterling my'00 full option

    MG ZT-T CDTI my '03 X-power grey verkocht

    MGF 1,8 VVC my"96. BRG. No. 021 from 100 first delivered in Holland, registered in MGF reg.
    Milltek sport exhaust, K&N filter, fresh air induct, 52 mm alu throttlebody, 150,9 pk geijkt . verkocht
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door camiel456 » za okt 10, 2015 11:24 am

    quastje schreefColonZo maak je geen vrienden...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk


    :whistle) :oops:
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » za okt 10, 2015 7:19 pm

    Ik zou het ook niet direct ouwe meuk noemen. MG heeft behoorlijk wat klassiekers gemaakt met veel fans. Gewoon met respect behandelen levert een fijnere beurs op dan haat en nijd :)

    Send from my fancy shmancy Xiaomi
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door camiel456 » za okt 10, 2015 8:49 pm

    Om teug te komen op jou vraag Bruno,
    Ik offer mijn wagen graag op als het eens leuk is om een Trophy op de stand neer te zetten. (Gepoetst)
    Ben zelf toch altijd de gehele dag wel aanwezig ;)
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    Re: MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door Kasper » za okt 10, 2015 9:01 pm

    ArthurMG schreefColonWees er van overtuigd dat je (T) F meer bijzonder is ( kan zijn ) als de voorgangers van weleer welke de naam hebben opgebouwd.
    Kijk alleen al naar de gebouwde aantallen.
    Dat er minder zijn komt ook doordat er redelijk onbehouwen mee wordt omgegaan ( de goede niet te na gesproken) en er nogal eens een aan flenters wordt gereden.
    De ouwetjes hebben i.i.g. respect voor het mobiel erfgoed.
    Laten we een voorbeeld aan hen nemen en zorgen dat ze over 50 jaar zeggen dat de (T)F een van de beste uitvoeringen ooit zijn geweest en ze in de loop van de decennia goed verzorgd en behouden zijn.
    Dan komen we elkaar over 50 jaar in Houten tegen met een smile van hier tot Tokio, trots op onze (T)F. :proost:


    tja naar meer dan 15 jaar fanatiek MG rijden, startend met een F, denk ik dat als ik maar 1 auto mocht houden, dit echt een oudere MG dan een F of TF zal zijn. Niet alleen omdat het om een veel zeldzamere auto gaat (MGC CGT modeljaar en bouwjaar 1968, 1 uit in totaal zo'n 4.500 stuks)

    Maar ik ben me er echt van bewust dat t.z.t. een F of TF ook eenzelfde status kan krijgen dan bijvoorbeeld nu een MGA (ongeveer evenveel van gemaakt)
    Alleen op dat moment zal ik zelf ook wel oud en krakkemikkig zijn :-s

    Belangrijkste punt is dat je een goed gevoel bij je MG hebt en dat je samen met gelijkgestemden bent. en geloof me met MG rijders samen, dat is een heel andere beleving dan met bijvoorbeeld eigenaren van auto's uit een land oostelijk van Nederland en België (ik wil niet wijzen)

    Maar we dwalen zo wel een beetje af.... :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Tommie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 595
    GeregistreerdCOLON zo apr 06, 2014 4:51 pm
    WoonplaatsCOLON Melsele

    MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door Tommie » za okt 10, 2015 9:01 pm

    camiel456 schreefColonOm teug te komen op jou vraag Bruno,
    Ik offer mijn wagen graag op als het eens leuk is om een Trophy op de stand neer te zetten. (Gepoetst)
    Ben zelf toch altijd de gehele dag wel aanwezig ;)

    En lege kofferbak.
    1999 MGF Anthracite
    2003 MG TF Trophy Blue
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door Bruno » za okt 10, 2015 9:05 pm

    camiel456 schreefColonOm teug te komen op jou vraag Bruno,
    Ik offer mijn wagen graag op als het eens leuk is om een Trophy op de stand neer te zetten. (Gepoetst)
    Ben zelf toch altijd de gehele dag wel aanwezig ;)


    Gepoetst ? Dan ga je toch echt een weekje verlof moeten nemen, niet ? :lol:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door camiel456 » za okt 10, 2015 10:02 pm

    Okay, lege kofferbak, moet ook lukken tijdens dat weekje verlof? Allen ff een vuil container huren ;p hahah
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • BartvHelvert
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 24
    GeregistreerdCOLON di mei 20, 2014 9:12 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg

    Re: MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door BartvHelvert » zo okt 25, 2015 4:30 pm

    Ik kom ook!
  • Avatar gebruiker
    Missedisland
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 81
    GeregistreerdCOLON zo jul 19, 2015 8:36 pm
    WoonplaatsCOLON Zwolle, Overijssel, NL

    Re: MG onderdelenbeurs Houten 10 januari 2016

    door Missedisland » di nov 17, 2015 11:23 am

    Ik ben er ook bij
    MGF 1999 Tahiti Blue.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten