Demor schreefColonTof, en beschadig de bumper even, die ga ik toch vervangen.....makkelijker afdingen, scheelt weer in de prijs........... sjesus... wat zeg ik nou. Er zullen vast stumperds bestaan die dat doen.....manman.....

Demor schreefColonTof, en beschadig de bumper even, die ga ik toch vervangen.....makkelijker afdingen, scheelt weer in de prijs........... sjesus... wat zeg ik nou. Er zullen vast stumperds bestaan die dat doen.....manman.....

Sjonnie schreefColonMèh, denk niet dat ik dat ga doen. Voor het betere afbrand-werk kun je beter Drikje inschakelen
Greetz,
Sjonnie

Drikje S1 schreefColon![]()
Dank voor de complimenten Sjonnie.
En de Kwakel is voor mij ook redelijk dichtbij om te kijken.
Gr. Drikje S1
zoals de Engelsen dat zo mooi kunnen zeggen.Credit where credit's due

Sjonnie schreefColonHmmm, wat denk je? Reden voor een bezoekje aan De Kwakel?

Coen schreefColonSjonnie schreefColonHmmm, wat denk je? Reden voor een bezoekje aan De Kwakel?
Wat vind jij ervan?

Bart-K schreefColonGezien het gebrek aan reactie op mijn eerdere post ga ik er maar vanuit dat de mijne weer te duur gevonden word zeker

Sjonnie schreefColonABS zat er volgens mij niet op. Ik heb gekeken in de "kofferbak" aan de voorzijde maar kon niets vinden dat leek op het ABS blok.
Overzetten zal niet heel eenvoudig zijn. Naast de pijperij en de unit moet volgens mij ook de aansturing worden aangebracht (ECU?)
Greetz,
Jan
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.