Als we rustig door het mooie België kunnen rijden, kijk ik er nu al naar uit!
Tot dan!
Greetz,
Jan


Kasper schreefColonKempenrit is absoluut een tourrit en ik mag na ze bijna allemaal te hebben meegemaakt zeggen dat het er erg relaxt aan toegaat. Beetje toeren, beetje kletsen, een hapje, nog wat kletsen en vooral ook veel MG's zien!
Het rustige tempo wordt mede ingegeven doordat de MG club van Antwerpen de organisatie draagt, er is dus ook veel oud MG moois onderweg.
Zoals ik all eerder aangaf gaat het, voor wat mij betreft, om de gezelligheid. Vandaar dat ik zeker twee dagen hiervoor uittrek.
Stevig bollen, doe ik ook graag, daar zoek ik een totaal andere locatie vooruit.









wij gaan weer mee hoor. MGF Teak Brown 69-GJ-FV. Deelnamekosten zijn inmiddels voldaan 


Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.