vandeven schreefColonToerenteller bleef vrij stabiel maar je zag de motor met regelmaat echt kantelen/schokken , alsof er een koude rilling doorheen ging ....
Bij vertrek met de wagen in eerste versnelling en het indrukken vh gaspedaal leek het alsof de motor niet aanpakte / reageerde op het gaspedaal om dan vervolgens ineens vooruit te schieten .
Tijdens het rijden op snelheid was er wel niet veel van te merken .....

amnon schreefColonZonder krukas sensor loopt de motor dacht ik niet eens...

schrokke schreefColonamnon schreefColonZonder krukas sensor loopt de motor dacht ik niet eens...
Op een TF met mems3 wel. Wel in noodloop weliswaar.

ErikB schreefColonschrokke schreefColonamnon schreefColonZonder krukas sensor loopt de motor dacht ik niet eens...
Op een TF met mems3 wel. Wel in noodloop weliswaar.
Ben je daar zeker van ?
Ik dacht dat dit het geval was voor de nokkeas sensor.

ttdesign6 schreefColonInmiddels is het probleem opgelost. Het was een combinatie van en een kapotte, bougie, kapotte bobine en ook nog een de lambda die het begeven had. Na het vervangen liep hij weer als nieuw.

crazywolf schreefColonIk ken bijster weinig merken die zonder krukassensor lopen.... Franse wagens vallen still,ford valt still, chevrolet valt still, niet echt een idee welke motor draait zonder krukas sensor hij heeft deze echt wel nodig anders moet hij gokken op ontsteking. Mischien dat er een paar zijn die zonder krukas kunnen als de nokkenassensor nog werkt maar vraag me toch even af welke wagens
Kan het altijd eens testen op mijn wagen voor de leut maar ben toch vrij zeker dat hij zonder niet zal starten, maar kan enkel bijleren dan :thumbsup:
peter.evers schreefColonMEMS functioneert ook prima zonder de nokkenassensor. Bij een T serie kun je de krukassensor OF de nokkenassensor losmaken zonder problemen.
Sent from my iPad using Tapatalk
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.