


Moet je echt direct doen zodra dat mogelijk is. Er is niets mooier dan een cabrio-rit door de sneeuw, vooral door de bossen (grote kans dat er een klodder sneeuw naar beneden komt, maar jaBruce schreefColonmaar ik heb nog geen ervaring met vorst…
TF 135 Elegance / Midget
John schreefColongraag gedaanCoen schreefColon(600e post overgens)
enne: gefeliciteerd !
maar waar blijft nu die extra ster ?

Eén sterretje of MGF Firts drive is voor members tot 49 postings.
Twee sterren of MGF Rookie is voor members met 50 tot 99 postings.
Drie sterren of MGF Enthousiast is voor members met 100 tot 249 postings.
Vier sterren of MGF Junkie is voor members met 250 tot 499 postings.
Vijf sterren of MGF Die hard is voor members met 500 tot 999 postings.
Zes sterren of MGF Goeroe is voor members met 1000 postings en meer.
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.