Ben zelf garage eigenaar :p
Is gewoon bizar daarom dat ik hem nog niet heb opengedaan, zitten geen uitlaatgassen in het water alles lijkt in orde voor de rest rijdt prima enz en hij is toen ik hem kocht al gedaan met MLS pakking enz.... maar kan altijd nog steeds... wil er gewoon niet voor niets aan beginnen
