







Luc schreefColonTop !!
ben je er bij vanaf Ramskapelle (rond 10u30)?


Tommie schreefColonLuc schreefColonTop !!
ben je er bij vanaf Ramskapelle (rond 10u30)?
Hoe rij jij naar ginder ? Via E17 over Gent ?




Kasper schreefColon..........moeten de deelnemers met een Garmin wel even herberekenen uit zetten. ....

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.