







LEBLAR schreefColonGaan we ervan uit dat wanneer de auto op bedrijfstemp is de thermostaat volledig open staat? Zou ik niet doen want dan is er geen enkele reserve wanneer de boel warmer wordt dan normaal.


vandeven schreefColonDe interieurverwarming geeft idd extra koelvermogen .
Heb dit ooit ondervonden met de werken aan een vvc met koelingproblems .
Met de verwarming open bleef de temperatuurmeter netjes waar hij hoorde te staan , eenmaal de interieurverwarming dicht stond liep de temperatuur helemaal omhoog .
Grtz.
Fonny
)
Tukker schreefColonWarning: lang voelen kan pijn doen.







Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.