Voor degene die onderweg staan en de sleutel achterin hebben liggen.... Tip van op de Kempenrit en redelijk eenvoudig... maar kost je wel knaken

.
Kun je er echt niet bij. Sla dan een achterlamp in... VOORZICHTIG! De lamp sneuvelt wel, maar je lak als je het goed doet niet.
Lamp eruit halen, en je arm door de opening naar binnen. Kun je van binnen uit de klep open doen. Gelukkig gaat wel je alarm af bij zo'n actie, (dus heren Jatmozen..... don't try or you'll die!) maar met de sleutel is dit gauw opgelost

.
Als de Moderatoren deze tip te riskant vinden op de site..... Gooien we hem er vanavond gewoon weer af

.