door LEBLAR » do aug 21, 2014 1:58 pm
gino66 schreefColonis het hier een school waar men de fouten van een andere verbeterd , wel ik dacht dat het hier wel gaat om mgf wagens ,
zo bekijk ik het , het zijn altijd dezelfde die hier iets posten , waar zijn dan de andere die met een mgf rijden , mss schrijven ze ook wel eens fouten lol
Als je met de F rijdt kun je niets posten. Wat dat rijden betreft weet ik zeker dat jij niet in de schaduw kunt staan van de mannen die jouw aanspreken op je manier van schrijven.
Persoonlijk ben ik blij dat "onze" "moderators" (in dit geval Bruno en Sander) op regelmatige basis forum gebruikers er aan herinneren dat we afspraken hebben over het taalgebruik. Ze nemen hun taak serieus en dat is alleen maar te prijzen. Zonder hun geen of een onleesbaar forum.
Ik ben lid geworden van dit forum vanwege de informatie die ik kan vinden of delen. Of dat nu gaat om technische zaken of evenementen. In ieder geval niet om zoveel mogelijk te posten. Wellicht dat dat voor meer mensen geldt.
Ronald Leblanc
1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
Upcomming: PU bussen voor.
Next: Cool-air induct Tenza.