Gydotron schreefColonIk heb net een eiland gekocht, dus finacieel zit het wel goed hoor![]()
Verkeerde foto waarschijnlijk.


Gydotron schreefColonIk heb net een eiland gekocht, dus finacieel zit het wel goed hoor![]()




Gydotron schreefColonDe reden dat we de wagens weg doen heeft te maken met de hardere afvering. Ik ben 2x geopereerd aan mijn nek voor een hernia en telkens na een rit heb ik behoorlijk wat nekpijn. Ik heb de link nooit direct gemaakt.
Er zal een andere cabrio komen, maar welke weten we totaal niet. Belangrijk is dat hij comfortabel moet zijn. Maar geen Peugeot 307 of zoiets, ik vind dat niet mooi. Tips zijn welkom, zelf dachten we aan een Mercedes SLK. Die wordt als comfortabel beschreven door gebruikers.
Guido



ttdesign6 schreefColonWe hadden tot voorkort een SLK met een 2.8 V6 staan van 2010, wat een beest om mee te rijden maar qua rijbeleving komt het niet in de buurt van de MG.


Gydotron schreefColonIk zal moeten kiezen, ofwel stoppen met cabrio rijden ofwel een compromis maken. Dan toch maar een compromis en met een wagen rijden die toch wat saaier is.






brusten schreefColonJan ik vind het geen vergelijken waard,dit is volgens mij een afschuwelijk lelijke wagen
) dan zijn dit toch leuke "second-bests", so to say Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.