MG TF LE80 Niet Verkocht !!
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

Re: MG TF LE80

door Tukker » vr mei 23, 2014 9:28 pm

Gydotron schreefColonIk heb net een eiland gekocht, dus finacieel zit het wel goed hoor (H)

Verkeerde foto waarschijnlijk. ;)

Afbeelding
    goodgoan Tom

[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

door camiel456 » za mei 24, 2014 1:07 am

oooooooo Die had ik ook*.

*
    Heb waarschijnlijk... :proost:
    - Mini Cooper S R56

(A.K.A. Koos MG Loos....)
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

door ttdesign6 » za mei 24, 2014 8:59 am

Ik ook :mrgreen:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

MG TF 135

Flying Dutchman
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

door Sjonnie » za mei 24, 2014 9:00 am

Gydotron schreefColonDe reden dat we de wagens weg doen heeft te maken met de hardere afvering. Ik ben 2x geopereerd aan mijn nek voor een hernia en telkens na een rit heb ik behoorlijk wat nekpijn. Ik heb de link nooit direct gemaakt.
    Er zal een andere cabrio komen, maar welke weten we totaal niet. Belangrijk is dat hij comfortabel moet zijn. Maar geen Peugeot 307 of zoiets, ik vind dat niet mooi. Tips zijn welkom, zelf dachten we aan een Mercedes SLK. Die wordt als comfortabel beschreven door gebruikers.

Guido

Euh... hou je nog geld over :wink: Klik!
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

If it don't fit use a hammer!
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

door crazywolf » za mei 24, 2014 1:06 pm

SLK rijdt best goed. Mijn moeder heeft het model in die advertentie (r170) maar dan wel de 200 zonder compressor met automaat. Comfort is best goed zelfs nadat we er 17duim onder hebben gelegd thumbsup

Wel oppassen met de compressors heb gehoord via via dat deze best nogal eens stuk gaan blijkbaar.
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

door ttdesign6 » za mei 24, 2014 8:11 pm

We hadden tot voorkort een SLK met een 2.8 V6 staan van 2010, wat een beest om mee te rijden maar qua rijbeleving komt het niet in de buurt van de MG.

MG TF 135

Flying Dutchman
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » za mei 24, 2014 10:22 pm

ttdesign6 schreefColonWe hadden tot voorkort een SLK met een 2.8 V6 staan van 2010, wat een beest om mee te rijden maar qua rijbeleving komt het niet in de buurt van de MG.

Mijn broer had een weekendje een SLK200 van het schadebedrijf dus een aardig stukje in gereden. Leuke auto voor alledag en lekker luxe maar wel erg comfortabel. Plof in de uitlaat is leuk maar kunstmatig en gaat op den duur daardoor irriteren omdat deze altijd op hetzelfde moment op komt zetten.
    Lotus Elise S2 111s
    Gydotron
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 359
    GeregistreerdCOLON vr apr 06, 2012 4:55 pm
    WoonplaatsCOLON Wijnegem
    CONTACTCOLON

door Gydotron » za mei 24, 2014 10:52 pm

Ik zal moeten kiezen, ofwel stoppen met cabrio rijden ofwel een compromis maken. Dan toch maar een compromis en met een wagen rijden die toch wat saaier is.

Trouwens ik ga toch wat van de prijs moeten doen of ik krijg hem nooit verkocht. Ik kan mijn been stijf houden en dan is het straks oktober en nog niet verkocht. Dus vandaar de nieuwe prijs, 8000,- Euro. Ik heb trouwens nog nieuwe schijfremmen besteld om het nog beter in orde te hebben.

Grtn Guido
    MGF
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » za mei 24, 2014 11:11 pm

Gydotron schreefColonIk zal moeten kiezen, ofwel stoppen met cabrio rijden ofwel een compromis maken. Dan toch maar een compromis en met een wagen rijden die toch wat saaier is.

Snap ik en dan zou ik echt kiezen voor een cabrio! Heb je ook nog iets anders in gedachten? Een Z4 is ook niet echt sportief, misschien is dat nog een optie? Verder zijn er niet zoveel cabrio's met 2 plekken die comfortabel zijn. Anders kom je uit op een 3 serie cabrio, A5 cabrio enz.
    Lotus Elise S2 111s
    Gydotron
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 359
    GeregistreerdCOLON vr apr 06, 2012 4:55 pm
    WoonplaatsCOLON Wijnegem
    CONTACTCOLON

door Gydotron » za mei 24, 2014 11:43 pm

Ik ben er niet teveel mee bezig, we zien wel als als de MGTF verkocht is. Ik ga rustig uitzoeken wat me bevalt. Betreft Mercedes, moest het die richting uitgaan dan zou ik voor een SLK 230 kiezen, de heeft veel koppel op laag toerental en toch nog voldoende pK's. In een Z3 heb ik als eens ingezeten en ik kwam met mijn hoofd tegen het dak.

Een Z4 vind ik niet mooi. Ook een Audi TT sla ik af, een wagen met blijkbaar heel wat problemen.

Guido
    MGF
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

door ttdesign6 » zo mei 25, 2014 12:37 pm

We hebben nu ook een SLK 230 staan, ook een heerlijk ding om mee te rijden. Ze zijn inderdaad een stuk comfortabeler dan een MG of iets anders in die klasse en als je perse moet kiezen zou ik wel voor zoiets gaan. Dan heb je alsnog een hele leuke cabrio, zeker als je een beetje een aangeklede versie hebt en zoals gezegd rijdt het heerlijk met heel wat vermogen.

MG TF 135

Flying Dutchman
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

door luigi1515 » ma mei 26, 2014 3:41 pm

Dat eiland van de Thunderbirds had ik ook. Heel wat uurtjes mee gespeeld. :oops:
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387

door Sjonnie » ma mei 26, 2014 8:31 pm

en dan hebben we deze nog: klik

Tikkie eigenwijs, comfortabel, genoeg power, LPT dus minder problemen dan de HPT.

Je moet alleen de koplampwisser later repareren want die is defect.

Als ex-SAAB rijder kan ik je dit model adviseren. Hoewel minder "power" dan de SLK is dit toch wel een stukkie eigenwijzer (en daar doen we het allemaal voor :mrgreen:)

Edit: iets meer kilometers maar daar kan ook deze Zweed niet warm van worden: klik. 'T is dat ik inmiddels een liefdesrelatie heb met Engelse auto's.... anders cabrioode ik Zweeds! :D

Greetz,

Jan
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)

ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

• brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

door brusten » ma mei 26, 2014 8:37 pm

Jan ik vind het geen vergelijken waard,dit is volgens mij een afschuwelijk lelijke wagen :no:
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387

door Sjonnie » ma mei 26, 2014 8:48 pm

brusten schreefColonJan ik vind het geen vergelijken waard,dit is volgens mij een afschuwelijk lelijke wagen :no:

Hi Danny,

Het is zeker geen vergelijk! Een (T)F vergelijken met een 9-3 Cabrio of een C70 is onmogelijk. Maar..... Guido zoekt een comfortabel alternatief om te blijven cabrio'en. En als je dan nog enigszins iets anders wilt dan een VAG of PSA cabrio ( of een Beemer :stress-{ ) dan zijn dit toch leuke "second-bests", so to say :mrgreen:

Greetz,

Jan