Sander schreefColonVoglens mij was het zo: biddenconsole eruit, T-bar eruit, tunnel eruit en je kan bij het mechanisme.
Eerst bidden en daarna de console eruit? Je bent alleen de komma vergeten of bedoelde je soms de middenconsole?

Sander schreefColonVoglens mij was het zo: biddenconsole eruit, T-bar eruit, tunnel eruit en je kan bij het mechanisme.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.