ik heb van mijn 1'e levensjaar tot mijn 49'e regelmatig naar melsele gemoeten.
(ons moeder is van daar). vorig jaar m'n laatste familie daar begraven, dus die bezoekjes zijn voorbij.
ik vind het toch 'n klein gat hoor.
ps ik woon in As waarschijnlijk nog kleiner, maar hier rijden gemiddeld ook 2F'fen rond( wel allen uit mijn garage)







