



gille schreefColonmocht ik kiezen:ik zou toch voor deze gaan:
http://www.mgfcar.de/bike/bike3.htm
is alvast van 'n belg (geweest) wie weet wel bekend op of met het forum???



gille schreefColonhad ik ook gelezen, maar dit lijkt me wel mogelijk op te lossen door de drager volledig onder de motorkap door vast te maken ipv aan de verluchtingsroosters.
zou al zeker in kracht van boven veel extra geven.






Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.