hier de pedalen reeds links geplaatst.
hier het "vooronder" met de eerste aanpassingen.



Mr. Dj M. schreefColonLekker bezig hoor! maar wat zijn die slangen aan de verwarmingsunit?


luigi1515 schreefColon@ wat voor een chrome aansteker heb jij daar? Is dat een originele Rover aansteker?








...griep dus).
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.