Trip naar de Noordkaap
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Trip naar de Noordkaap

    door Mr. Dj M. » wo jul 16, 2014 4:57 pm

    Flinke uitdaging Camiel, gaaf!
    Zou ik het met de MG doen? Nee ik vind het een te groot risico en wil de auto echt niet kwijt. Als ik jou was zou ik inderdaad eerder goedkoop een F kopen bij onze noordwest buren. Dan loop je wel weer meer risico op stil staan (hoe was het onderhoud?), maar dat is dan weer eens wat anders dan dwars staan :devil-(
    Een financiële strop zal je dat niet worden, ik zou die weg in slaan als het toch met een F moet zijn thumbsup
    Afbeelding

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten