








Mr. Dj M. schreefColonVandaag zag ik trouwens dat ze m'n forum kentekenplaathouders hebben vervangen door die van de garage![]()
Beter hebben ze de houders nog, ik vind dit soort dingen echt niet grappig......




Mr. Dj M. schreefColonVandaag van de garage begrepen dat het interval officieel 6 jaar of 90.000 km is, staat van de riem was ook prima.
Die hoeft dus nog niet vervangen te worden in mijn geval![]()
Wel had ik afkeur voor de knippers achter (half wit, half oranje pfff) en eentje die ik al een beetje zag aankomen, het derde remlicht. Deze functioneerde nog maar voor 1/3, het binnendeel was uitgevallen. Een nieuwe van MG is via de garage €140![]()
Tijd dus voor led knipperlichten en achterlichten en de upgrade van het derde remlicht met een in hars gegoten strip.





Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.