

crazywolf schreefColonHeb deze ook op mijn trophy nu. De trophy dempers zelfs zijn VEEL harder als mij GAZ nu staan, ze staan wel best zacht op moment maar kwa grip op begische wegen vind ik meer te hebben nu :p

brusten schreefColon[url][/url]
dit was ik ook nog tegengekomen in m'n zoektocht maar best wel duur






brusten schreefColonHey Sjonnie bij welke franse wagens was dit dan, ik wist van de eerste mini's



RemcovanKuilenburg schreefColonIk rij er al 4 jaar mee en geen enkel probleem. Het is een keer gebeurd bij iemand en dan is het gelijk HET probleem. Gewoon niet te stijf zetten en er is niets aan de hand.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.