Decat MG TF
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: Decat MG TF

    door Coen » vr jan 24, 2014 2:01 pm

    Hetgeen ik te horen kreeg was het volgende...

    Here you go Coen....

    http://www.ebay.co.uk/itm/221253144590

    They are difficult to locate on Ebay as they are listed as 'Lambda Spacer' .

    There's plenty on there, I found the 'L' shaped one easier to fit on Elise as it takes up less room.

    Hope this helps, if not feel free to contact.

    I will help if I can.

    Stan

    Welke moet ik dan exact hebben van eBay? Op de decat pipe heb ik alleen maar 1 aansluiting voor de lambda, op de uitlaat weet ik zo niet.
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    GeregistreerdCOLON za jul 18, 2009 2:29 pm
    WoonplaatsCOLON Purmerend
    CONTACTCOLON

    Re: Decat MG TF

    door amnon » vr jan 24, 2014 3:06 pm

    Coen schreefColonOp de decat pipe heb ik alleen maar 1 aansluiting voor de lambda, op de uitlaat weet ik zo niet.

    Dat is hem precies. De andere zie je niet zo makkelijk, maar zit vrij hoog in de engine bay en is lambda nummer 1, daar hoef je niets mee.
    Die haakse spacer denk ik niet eens dat je nodig gaat hebben, waarom zat je daar aan te denken eigenlijk?
    Je sluit je originele sensor die van de uitlaat afkomt wanneer je je eind demper met dekat gaat vervangen op degene die bij de dekat zit. De 90 graden spacer heb je denk ik niet eens nodig want de lampda sonde schroef je er zo op, op de dekat pijp.
    Tenzij het echt niet gaat passen natuurlijk. En omdat hij toch niet echt gaat meten kan ie dan wel op de spacer gemonteerd worden.
    Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten