Carl schreefColon- 15" velgen ivm het rijcomfort ipv de 16" ?
Slechtste mod van deze pagina....

camiel456 schreefColonen aanpas dan bewaar ik ze voor je Coen, maar inderdaad alleen het 'sierstuk', we blijven gewoon knallen met Larini!
Als het past dan hè?
camiel456 schreefColonBanden heb ik Marangoni, Italiaans merk waar ze in UK veel mee rijden op MG's. Goede ervaringen mee dus wou het wel eens proberen. zelfde prijs als Toyo's
Ik zie hier geen liefhebbers van de Yokohama AD08 banden... Als je er niet het hele jaar mee rijdt zijn het hele mooie banden. Ze slijten wel snel maar ach...





