

Andros schreefColonIk doe mee. Wel iets soliders dan magneten, die pakken onverlaten zo mee.
Sent from my ZP990 using Tapatalk


Tukker schreefColonIk heb al een gele badge met letters en nummers die mijn luchtinlaat afdekken. Daar komt geen badge meer bij!








camiel456 schreefColonAls er een handig klik systeempje aan zit vind ik het prima,
Doe ik hem erop voor een meeting of rit, maar daarna gaat hij weer in het dashboard kastje.


luigi1515 schreefColon....................alleen nu nog even grafisch vormgeven..



Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.