adaerts schreefColonVandaag gemonteerd en teleurgesteld. De sproeiers spuiten te vlak, zijn niet verstelbaar waardoor ze niet hoger gericht kunnen worden. Dus maar gelijk weer gedemonteerd.
Goed dat is wel een tegenvaller....
Heb ze zelf nog niet gemonteerd (wilde ze sowieso eerst even echt zwart spuiten), maar verstelbaar zijn ze inderdaad niet. Ik zal van het weekend eens kijken naar dit klusje en verslag uitbrengen.




