door Ad Aerts » zo okt 27, 2013 10:15 am
De logo's zijn al vervangen door zilver/zwart en verlagen zou ik zeker willen maar ik moet nu al heel erg schuin over een drempel om mijn eigen woonwijk uit te kunnen rijden.
De 11-spokes worden binnenkort voorzien van winterbanden zodat ik veilig de winter door kom want de vorige winter was het bijna niet te doen, levensgevaarlijk eigenlijk.
MG TF160 2002, starlight silver, zwarte hardtop, Black Daytona leder, carbon deurpanelen, chroom pack, airco, mistlampen, sportspack 1, windscherm, nieuwe Toyo's Proxes T1R, Lexusstyle achterlichten, side-air scoops, rearlight covers, nieuwe achterruit in softtop, hoodstraps, RVS uitlaatspruitstuk en RVS downpipe, Lotus stage2 demper, K&N luchtfilter, KH-frontsplitter.
to do: nieuwe "grooved and dimpled" remschijven voor en achter monteren