Er is idd een aftermarket alarm ingebouwd van 'autonorm'.
Ik heb hier zelfs een certificaat van, maar ik heb er nooit bij stilgestaan dat dit niet standaard was.
Anyway, het alarm bevind zich achter het dashboardkastje.
Heb hier de bewegingssensor afgekoppeld en het lijkt er op dat het alarm nu niet meer afgaat van beweging. Als de deur geopend wordt gaat hij nog wel gewoon af.
Helemaal opgelost is het dus niet, als ik eens tijd en zin heb ga ik eens opzoek naar een handleiding van het alarm om te kijken of ik de gevoeligheid kan afstellen.
Voorlopig kan ik zoals het nu is er goed mee leven.
(Staat nu al enkele uren op slot zonder last te hebben van het alarm
Bedankt voor het meedenken iedereen!! Thanks!
