Terugkomend op de pasvorm, die is inderdaad k.u.t.
Ik verdenk overigens meer het naaiwerk dan dat daadwerkelijk de mallen verkeerd zijn. Zo was het binnenste deel voor rondom de het tellerhuis, naar mijn idee echt verkeerd ingezet, waardoor ik in één hoek materiaal over had en in de ander erg krap zat.Al met al heeft het dus veel moeite gekost de boel op z'n plek te krijgen en ben ik ruim 10 uur bezig geweest met het monteren en de afwerking. Daarbij heb ik dan drie stukken kunststof moeten beplakken, de twee delen van het stuurhuis en het enkele stuk van het tellerhuis...
Dan nu de vraag, zou ik jullie dit product aanraden?
Daarop kan ik een een volmondig NEE antwoorden. Het is het geld niet waard, omdat juist de mooie stiknaden en de pasvorm niet voor 100% kloppen. Wat dat betreft dus dezelfde ervaring als een aantal van jullie met andere onderdelen van hen hadden.
Je kan beter een goed stuk leer kopen en zelf aan de slag gaan. Scheelt geld, vooral ook een boel tijd en past uiteindelijk altijd, doordat je met voldoende materiaal begint. Dan maar geen mooie stiknaden....
Foto's volgen nog!


















