








ttdesign6 schreefColonDeze keer zijn we ook enkel in NL om te verzamelen en te eten, daarna duiken we meteen de grens over waar het veel rustiger is. Ik heb vandaag al een deel gereden en er zitten weer schitterende stukken in. Mooie haarspeldjes en rechte stukken waar het gas (voor sommigen) open mag.







ttdesign6 schreefColonJazeker. Rond 12.00u verzamelen we op de parkeerplaats van het café/restaurant, tegen 13.00u gaan we op ons gemak eten en daarna beginnen we aan de rit.

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.