Oef, hij zit er op. Nogal wat bouten waren behoorlijk vastgeroest en hebben zeer veel tijd opgeslorpt. Uiteindelijk is het me toch gelukt en ik denk dat hij goed zit:
Ik heb de spanner ook vervangen en met de hand strak gezet.
Ik denk dat ik de boel toch nog even met de hand ronddraai alvorend alles dicht te gooien.
Terwijl alles open lag heb ik ook een nieuwe dichting aan het inlaatspruitstuk gestoken, het was nog zo'n zwarte die er in zat. Het spruitstuk was behoorlijk vuil van binnen en ik heb het dan ook maar even goed gereinigd hopelijk met een betere flow as gevolg.
Bedankt voor de hulp allemaal,
Tomas