door JeanF » wo jun 19, 2013 12:14 pm
He Remco wat een mooie woordkeuze, jouw auto kninkt dus aan de achterzijde bij gasgeven.
Ik heb dat aan de voorkant bij het remmen en bij flinke drempels de ene keer links en dan weer rechts. niet altijd maar wel regelmatig.
Zou dat dan op te lossen zijn met polybussen?
Mgf 1,8 mpi Heritage in Brg
Daily car VW Golf Gte LimestoneGrey
Suzuki Intruder c1800 Black and Brown
En voor m'n geweldige vrouw:
Ford Ka 1,2 2009 Pearl White
Harley Davidson Night Rod 1250 black demin