door Mykel » ma mei 27, 2013 6:09 pm
Ik denk toch wel, maar het weer is een beetje onzeker ... wetter.com geeft odm. voor zaterdag lichte regen aan en temperaturen tussen 10 en 14 °C. Maar voor vandaag was er gisteren ook nog nat gemeld en ik ben nu de hele dag open top op weg.
Ik zeg eens zo: wie zonder grote problemen kan meerijden is oké, maar er is imho niet nodig bijv. extra een dagje op werk vrij te nemen.
het lijstje:
- Mykel
- Tom
- Eric
- Ad
- Sergio
- Bruno (ov)
- Luuk (ov)
- Bart (ov)
- Carl (ov)
- Etienne (ov)
MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack