Ik heb semi-slecht nieuws...
Ik heb in Februari eens een 23 jaar oud video'tje van een CVT test van Williams met Van Doorne transmissie ge-upload naar YouTube en een dag later was er een copyright infringement aan mijn broek.
Ik heb geprobeert contact op te nemen met degene die hier voor verantwoordelijk zou zijn (Formula One Management...) maar niemand geeft daar gehoor.
Het is blijkbaar makkelijk iets te claimen dan je te verweren tegen een al dan niet legitieme claim, men had ook contact met mij kunnen zoeken en dan had ik, als er idd al een infringement zou zijn, de video gedelete...
Bij drie van dit soort gevallen wordt je YouTube account disabled. Dusverre niets aan de hand zou je zeggen.
Maar waar ik gisteren achter kwam is dat ik nu alleen nog weer video's kan uploaden van korter dan 15 minuten...
Ik heb YouTube gemailed wat we hier aan kunnen doen. In het ergste geval moet ik een tegenzaak starten en als ze dan net zo slecht reageren als nu, dan wordt de claim opgeheven, maar een tegen claim is een serieuze en formele zaak, welke kan leiden tot rechtspraak...
Ik voel er weinig voor de video's in stukken van 15 minuten te hakken.
Maar de dag zelf was zeer geslaagd en ik was over mijn snelste tijd die dag (2:21,8) zeer tevreden daar hij toch meer dan 8 seconden sneller was dan vorig jaar.
Mijn remmen achter zijn nu wel op. Achteruit inparkeren gaf gepiep van een harmonie orkest welk de motor makkelijk overstemde...
Volgend jaar hopelijk meer zielen en nog meer vreugd, maar let op, het kan dan in bijvoorbeeld Assen zijn.
Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2