

crazywolf schreefColonPersoonlijk denk ik dat je de stekker van de temp sensor hebt geraakt met de collector op zijn plaats te duwen.
Dan krijg je deze symptonen.



crazywolf schreefColonZonder lijkt me beter dan met een lambda die verkeerde dingen doet.
Zonder gaat de ECU in limp mode draaien op standaard waarden, zou wel niet te sportief rijden de motor kan namelijk iets te arm/rijk staan zonder de sensor.



amnon schreefColonDat is wat veel mensen in een TF of Trophy ook zeggen, geen kat vervanger, want dan eindig je met minder power door de tweede lambda die geen verschil meer merkt tov de eerste en dus in een andere modus gaat lopen.







Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.