Nou, ja, uiteindelijk moet ik dit ook maar afwachten.....
Maar goed, ze geven al een leen-auto mee, dat vind ik al knap netjes!
En bovendien is onze ervaring tot nu toe ook heel goed met die jongens uit Eindhoven....




Bruno schreefColonDe truk van Sander is een goed idee, maar weet je tot hoeveel Newton meter je de bouten mag aandraaien sander ? T'is niet gewoon effe vasttrekken he ?
Oppassen dus !!


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.