


camiel456 schreefColonMorgen ben ik weer thuis, dan ga ik even goed kijken of ik die vloeistof zie ergens.
Ik hoorde al dat even de wielen eraf het beste is, waar zou ik die vloeistof moeten zien zitten? rondom die bollen?


ttdesign6 schreefColonIk vraag even na bij de kerel waar ik laatst de Trophy schokbrekers gehaald heb. Hij had zo'n andere kit geïnstalleerd inderdaad en de veerbollen lagen er nog. Als het goed is dus van een Trophy.

camiel456 schreefColonNee het komt niet door het lassen denk ik met 80% zekerheid. want 3/4 weken geleden liep hij ook al leeg. Dit is dezelfde kant dus ik heb hem met dit euvel gekocht.
Volgende theorie die ik net bedacht heb:
Hij heeft rechtsvoor schade gehad.
Hij loop nu voor de 2e keer aan de rechterkant leeg.
Zou het kunnen dat door deze aanrijding rechtsvoor de bol beschadigd is?
Dit lijkt me een mogelijke kans hebber!
Maar ik ga mogen eronder om te kijken of ik iets kan vinden.

luigi1515 schreefColonttdesign6 schreefColonIk vraag even na bij de kerel waar ik laatst de Trophy schokbrekers gehaald heb. Hij had zo'n andere kit geïnstalleerd inderdaad en de veerbollen lagen er nog. Als het goed is dus van een Trophy.
Toevallig bij Jos Nuchelmans?
Deze had namelijk ook zo'n nieuw systeem op zijn Trophy gemonteerd en hij had nog een veerbol liggen voor de trophy.








Toppie 

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.