door D.B.C. » wo apr 24, 2013 9:10 am
Waarom uit mn auto? Met een arm trek ik zo het dak van achteren over me heen, 5 seconden en hij is dicht.
Om hem open te doen moet ik wel uit mn auto i.v.m. de vouw van de achterruit.
Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.