@ Bruno, Rob en Schrokke :
Hebben jullie een idee van de uitlijnwaardes ?
Ik heb nu volgende waardes :
(indien ik Naloop als Caster vertaal , Wielvlucht als Camber en Toespoor als Toe (in) en negatief Toespoor dus als Toe-out
Voor :Caster : L 6°21' R 6°31' (verschil LR: vandaar mijn idee om het subframe te vervangen Dit is WAARSCHIJNLIJK KEY 1 in het verhaal)
Camber : L -1°43' R -1°22'
Toespoor : L -0°13' R -0°09' (toe out)
Achter :Camber : L -1°28' R -1°41'
Toespoor : L 0°14 'R 0°12' (toe in)
Lowering pins zouden de gemiddelde rijhoogte iets naar beneden brengen en daardoor de (negatieve) camber nog vergroten, op zich kan dat positief werken.
Misschien moet ik ook eens aan de slag met de ringen aan de pins om de rijhoogte onderling correcter in te stellen, want het rare verschil in camber per wiel kan ook de oorzaak van de miserie zijn, dit is KEY 2 in het verhaal.
Binnenkort wordt de hub LV vervangen, dus een prima gelegenheid om de uitlijning aan te passen. Suggesties welkom. (dit mag erg smekend geinterpreteerd worden

)
PS : Bruno, bij jou liggen de baantjes perfect recht, probeer eens over de E34 van Wommelgem tot Antwerpen over de Rechterrijstrook te rijden, dat is een voorbeeld van andere koek. De expresweg in knokke zit weliswaar vol drempels en springschansen, er is echter geen probleem met spoorvorming.