Inmiddels zijn de lampen geplaatst.
Bumper daarvoor gedemonteerd en weer gebruik gemaakt van het stoepje voor extra ruimte onder de auto.


De rode buurt kat, altijd aanwezig als er wat gebeurd

De draadklemmen die de montage mogelijk hebben gemaakt

Het zwarte plastic rondom de lampen aan beide kanten met ductape vast gezet. Eigenlijk de enige optie, aangezien je het "afwerkingsplaatje" pas kan bevestigen nadat de bumper er weer op zit.


Momenteel kunnen ze nog niet branden. Eerst moet er nog een schakelaar gescoord worden. Later dit jaar wil ik dat nog wel realiseren, al zitten de lampen er vooral voor de looks en vind ik de optie om ze aan te kunnen zetten wat minder belangrijk.