Aangezien Bruno mij goed heeft geholpen ten tijde van de HGF vertrek ik heel vroeg om hem te helpen met het MG-SP standje (ErikB zal het druk genoeg hebben met de rit en foto's maken)
Johan schreefColonIk denk dat we om 6.45 gaan rijden, dan komen we om ongeveer 7.30 bij Dordrecht langs.
Johan
Wat heb je met Johan gedaan???
Mijn vrouwke hoopte dat Johan het vertrek nog een kwartiertje kon uitstellen, zodat ze nog een kwartiertje langer kon blijven liggen, maar als ik met zulke tijden aankom denk ik dat ze alsnog nee gaat zeggen .
En wij maar denken dat Johan zo'n uitslaper was (zie Houten)....
Graag!, sorry dat ik zo laat reageer we waren op familie bezoek maar ik denk dat jullie wel even over de parkeerplaats rijden om te zien of wij er staan? (groene F, 63-JJ-ZX )