door Carl » do maart 21, 2013 6:33 pm
Aangezien de auto 110.000 km heeft gedaan en ooit een ongevalletje had links voor denk ik niet dat bij mijn gebruik dit de eerste jaren nog eens terug moet.
Bovendien zou het, aangezien de auto bijna nooit in de regen komt, vlotjes terug los moeten komen. (jaja - het is met het voorgeschreven borgmiddel gemonteerd - vanzelf gaat het niet gebeuren)
De gereviseerde onderdelen zijn nu zo goed als nieuw, de hub waar ik van vertrok kwam van een Engelse F met 180.000 km, uit 1996 die altijd buiten heeft gestaan.
De andere zijde gebeurt een van de maanden ook nog wel eens, deze klussen zijn echt fijn om te doen als het lukt en je er tijd voor hebt.
Het geeft meer voldoening dan zomaar een nieuwe hub scoren en monteren.
De gereviseerde lagers komen bovendien later aan een gereviseerd subframe te hangen, de titel van het project is trouwens restauratie van de voortrein, de geschatte tijdsduur zal meerdere jaren zijn. Ondertussen kan ik toch lekker van de auto genieten en het stukje bij beetje doen.
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!