Was niet mijn bedoeling het an sich te organiseren, maar schuw het ook niet. Met MGCC NL wordt het in elk geval niets vrees ik, dus de insteek was wel er een MGF.be event van te maken. Ik wist alleen niet dat dat automatisch betekende dat het dan Goes is

Niet heel democratisch en als ik zo tussen de regels door proef, is er een tweespalt tussen Goes en Geldermalsen. En dat is dan meteen weer de reden dat het in 2012 niet doorgegaan is?
Kijk, als je je dyno run nog niet hebt, dan maakt het niet uit waar je heen gaat.
Als je er éé'n in Goed en één in Geldermalsen in de computer hebt staan van de zelfde auto maakt het ook niet uit.
Maar als je alleen in Goed of zoals Hubert en ik alleen in Geldermalsen bent geweest maakt het wel uit om al eerder uitgelegde reden.
Los van de persoon, waar ik voor een deel in mee kan komen Bruno...
Als er mensen blijven die expliciet niet naar Goes of niet naar Geldermalsen willen dan gaat ook de Dyno dag 2013 niet door vrees ik, want dan moeten er twee keer zoveel auto's komen
Individueel is gewoon onbetaalbaar, of laat ik zeggen dat ik dat er niet voor over heb, dan rijdt ik liever voor dat geld een paar keer op het circuit.

Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2