Net als afgelopen keer krijgt iedereen een roadbook mee. Probleem was/is dat als je allemaal tegelijk vertrekt het even goed gaat, maar er al snel niet meer naar het roadbook gekeken wordt. Als de groep dan even uit elkaar valt krijg je rare praktijken. Zoals Rick zegt, en daar hebben we het afgelopen keer ook al even over gehad is het handig als de grote groep in kleine groepjes auto's wordt verdeelt en we zo gaan rijden. Tevens heb ik opgemerkt dat het enorm handig is een telefoonlijst te maken met alle nummers van alle bestuurders.
Wat betreft de datum:
Ik wil de rit in april organiseren. Voor zover ik zie kan dat gewoon in combinatie met andere ritten. Datums waaruit we kunnen kiezen:
14, 21 of 28 april. Allemaal zondagen. Helaas voor degene die niet op zondag kunnen, maar op zaterdag kunnen de meeste mensen nu eenmaal niet...
Ik ben benieuwd

Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman